REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamace

 

Záruční doba

Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12-ti měsíců od otevření.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“.

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení. V případě poškození zásilky přepravní službou, kterou prodávající výrobky kupujícímu zasílá, je povinen kupující při přebírání zboží sepsat reklamační zápis, kde uvede přesný popis a rozsah konkrétního poškození s touto službou a po domluvě s kupujícím vyřeší vzniklou situaci.  Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborně provedené prohlídce zjistit a to nejpozději do 2 pracovních dnů od přijmutí zboží.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad, dodací nebo přepravní list apod.) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu (dopisem, emailem) o těchto vadách prodávajícímu.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z chybného, nesprávného skladování a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje záruka.

V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. Kupující může uplatnit některý z těchto nároků:

  • Odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné.
  • Dodání chybějícího množství zboží.
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.

K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího.

Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:

  • Bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  • Případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout.

 

Adresa pro uplatnění reklamace je:

 

Hana Šrubařová

Kunčice pod Ondřejníkem 443

73913

Tel. 604 441 495

e-mail: obchodmonada@seznam.cz

Reklamaci je samozřejmě možné uplatňovat i osobně v sídle společnosti.

O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem.

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30ti dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

Našim cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti kupujícího.

MmEwNm